Menü

Webdesign

Nagyon fontos tényező egy weboldal kapcsán a vizuális megjelenés, az átláthatóság, a lényegretörő és felhasználóbarát elrendezés. Viszont koránt sem elegendő, ha egy weboldal csupán szép, funkcionalitásában, illetve a felhasználói élmény szempontjából is ki kell szolgálnia a látogatókat. Weboldal tervezés esetén ezt az irányelvet követjük. Nyújtsunk nekik olyan élményt, amely pozitív benyomást eredményez. Legyen a website-od mutatós, logikus, forradalmi, átlátható és lakonikus egyaránt.

Webdesign referenciák

Webáruház

Egy webáruház esetében fontos szempont a felhasználói élmény és az arculatunkhoz igazodó, profizmust, valamint minőséget tükröző megjelenés. Manapság mindenki az interneten tájékozódik, ezért szinte biztos, hogy előbb látják a weboldalad, mint az üzleted. Cél, hogy a vásárló könnyen koordinálódjon, kényelmes, egyszerű és értelemszerű folyamatokon keresztül, továbbá hatékonyan vásárolhasson. Webshopok készítésekor ezeket a szempontokat szem előtt tartva alakítjuk ki a felületet mind design, mind pedig vásárlási folyamatok tekintetében.

Webáruház referenciák

Kiadvány

Nagyszerű dolog a frissen printelt anyagok és a száradatlan festék illata. Nagyszerű dolog a tipográfia, a betűkkel való játék és tervezés. Ha ez a kettő együttesen van jelen, az maga a csoda. Nincs annál jobb, mikor egy ötletből grafika, majd abból fizikai formát öltő késztermék készül, legyen az szórólap, könyvborító, prospektus, magazin vagy akár egy mutatós itallap.

Kiadvány referenciák

Csomagolás

Az üzletekben sorakozó termékeknél nem elég, ha az jó minőségű, ha nem fogadja bizalmába a vásárló és nem kelti fel az érdeklődését. Mindennél többet számít egy termék kapcsán az első benyomás, ha szinte leugrik a polcról és a potenciális vásárló kiemeli azt a többi konkurens brand termékei közül. A cél az, hogy ne tucatcsomagolásokat, jóval inkább értéket, minőséget képviselő külsőt tervezzünk. Ez szép, lényegretörő és funkcionális design-nal érhető el.

Csomagolás referenciák

Textil

A ruhadarabokra való tervezés személyes kedvencem. Számos pólót és egyéb textil kiegészítőt volt szerencsém tervezni, és egytől-egyik mindet imádtam. A sport- és streetwear brand-ek mellett a hordható darabok nagyszerű felületet képeznek bármilyen reklámozni kívánt szolgáltatás vagy termék számára. Az emberek szivesen hordják, ha azonosulni tudnak az adott grafikával, így akarva-akaratlanul rengetegen látják az utcákon, rendezvényeken. Továbbá remek emléktárgyként szolgálhat egy esemény kapcsán az oda látogató számára.

Textil referenciák

Arculattervezés

Logód és arculatod az a tényező, amivel elsőként találkoznak az emberek. Ez alapján azonosítanak vagy ítélnek meg. Egy jó arculat megjegyezhető, egyedi, kifejező, tükrözi vállalkozásod, továbbá minőséget és megbízhatóságot sugall. Kifejezi az egyéniséged, a cég gondokodásmódját és a nyújtott szolgáltatásaidat. Az arculat döntő ok lehet két konkurens brand között, hiszen ez a márkaépítés egyik fő alkotóeleme.

Arculattervezés referenciák
Social